pondělí 5. října 2015

Kostýmové nezbytnosti

Tyhle dvě záložky celkem ve velkém už dlouhou dobu zanedbávám. Pokusím se to trochu napravit.
Vždycky mám velkolepé plány na to, jak mají moje kostýmy vypadat, ale do konce to dotáhnout obvykle nestihnu. Pokoušela jsem se tedy během září dohnat resty.

.váček ke třicítkovému kostýmu. vzhledem k velikosti lze použít i jako slušivou čepičku :)

.tady vidíte celou výbavu: starou taštičku, spíchlou kdysi dávno velmi narychlo, nový váček, vějíř a facalítek. V dobové věrohodnosti to stále silně pokulhává, já vím.

.pásek k honosným gotickým šatům. Ten už se jakž takž podobá tomu, co by to mělo býti. I když podle obrázků, co si vybavuji, nebyly ozdoby tak nahusto a přezku by pravděpodobně taky řešili jinak.

.předlouho jsem nemohla najít ten správný, rozumně malý, zlatý filigránek, až jednoho dne se usmálo štěstí. Osobně jsem s výsledkem spokojená.

.posledním výmyslem je gotická taštička. Rozešitou jsem ji měla od dávné realizace šatů, ale tou dobou nebyl už čas dořešit ucho a třásně. 
.což možná bylo dobře. Na Medieval Silkwork jsem našla zmínku o takovýchto uzlících a neodolala jsem si je nevyzkoušet. Výroba je celkem snadná, pokud se to toho kompletně nezamotáte. Vypadají hezky. A jsou dobové.


Žádné komentáře:

Okomentovat