úterý 28. července 2015

Každý z nás dospěje ke ztrátě iluzí, které choval v mládí o svých bližních. (Sigmund Freud)

To si takhle tvrdnete v HK přes víkend. Samozřejmě se pilně učíte na zápočet, když tu náhle v poledne zaslechnete Kabáty, aniž byste museli zalézat do skříně. Víte vy, co z toho nakonec vylezlo? Jejich večerní koncert pod "lízátky". Kabáti z první ruky, jako bych tam byla. Super, lepší zpestření zkouškovýho být nemohlo.
Ale to už je pěkně dávno... /Nepoužívám já tuhle frázi nějak často?/
.pirátské lodě nějakou tu minutku před večerní bitvou
Nastoupila jsem na brigádu a... mám před sebou ještě 4 týdny /čti: půlku už mám za sebou/. Letos to frčí. Dokonce poslední dny končíme i brzo, ve dvě jsem doma /juhů, počkej si do prvního, to se změní/.
Ale taky mne zaplavila vlna pesimismu. To před sebou vidíte celý dva měsíce ztrávený tím, že píglujete od jednoho zapadákova k druhýmu a vozíte... blbosti. Kdyby to byly krásné čumkarty z blízka i daleka, rozkošné líbesbrífy, dobře balíky, každý si musí udělat radost, rekomanda, povinnosti jsou povinnosti. Časopisy. Ale letáky, katalogy oblečení snad každý měsíc, obálky, o kterých prostě víte že obsahují reklamu od zahradní techniky až po úžasné půjčky, mne prostě nebaví. Ale co naplat, něco "nás" živit musí.
Před sebou dva měsíce /dobře, osm týdnů/ vstávání před pátou, zatímco facebook /zdroj všeho zla/ vás začíná zaplavovat natěšenými statusy na společné dovolené. Kdesi. A hádejte, co závidím víc - stálého partnera nebo tu dovču? /Dokonce jsem tou dobou sepsala pár bodů, jak strávit ideální prázdniny. Poslední v životě./
My Mad Love Song Collection /tak na tomhle jsem, dámy a pánové, přežila zbytek zkouškovýho. That Man je stejně nejlepší!/
V jakési euforii či naivitě jsem zahlásila, že pojedu na Úštěk. Pepíno totiž dal na výběr pouze ANO x NE a Olivka tam potřebovala ASI JO. Ozval se mi, kvůli cestě, a já zjistila, že se počet účastníků z našich řad vlastně vůbec nerozšířil. Snažila jsem se najít logické, proč ne, přestože srdce, rozum a všechno bylo pro. A přesně v tomhle okamžiku Pepíno zjistil, že Pavel je vlastně holka. Nechápal. Já zpětně taky ne. V čase, kdy jsem měla už dávno naplánovaný spánek, mi volal ještě piclý Kloboučník, kvůli stanu, tyči a ohňovce, co se plánuje na konec srpna. Pojedu, zahlásila jsem nakonec ve čtvrtek a vylovila ze skříně kostým.
Bylo horko, v autě jsme se naštěstí ale neroztekli a dorazili na místo. Ani jsme nebloudili. Postavili jsme stany /pěkně daleko od sebe/, do stanu jsem si naparkovala Kloboučníka a byla jsem v tom vedru neskutečně líná se převléknout do dobového. Naprosto stěžejní bylo objevení stánku, kde točí Svijany. A to byl náš páteční plán. Spát jsme šli celkem dost veselí a celkem dost brzo /alespoň osazenstvo mého stanu/.
.dostala jsem kytku, pila naše pivo...
prostě nejlepší dovolená!
Probudilo mě světlo, v šest jsem se poprvé vyhrabala ze stanu a venku bylo božské ticho a klid. Hladina jezera Chmelař byla klidná a hladká jako zrcadlo a já neodolala jít si v něm vymáchat aspoň nohy. Bylo už zase náramné teplo - tou dobou jsem tam neviděna pobíhala jen ve spodničce a pletené vestě. Když jsem se vyhrabala ze stanu podruhé, byli už na místě Lužický a já se sháněla po někom od nás, neb se mi kluci zase někam rozutekli. Po písku i mezi stánky po asfaltu jsme pobíhali bosí a stan jsem měla plný písku. Dílem taky proto, že mě Kluboučník v pátek večer vyválel na pláži. Několikrát. V kapsách jsem měla fůru písku a peněženku a telefon, o který jsem pak přišla, páč mi ho můj drahý spoluobyvatel stanu někam schoval. Lovila jsem z kalhot hrsti písku a házela je po něm, všemu se smála... no prostě já. A zbytek jsem vyklepala na jeho půlku stanu /třeba peněženku/. Na protest. Nepovedený.
Bitvu jsem sledovala ze stínu a hledala naše kluky, jestli ještě žijí /obrazně i normálně/. A doufala, že to někdo nafotí :) Bitvy byly netradičně tři, čas mezitím jsme si zkracovali lelkováním, procházkami po rozžhaveném písku, jídlem, pitím malinovky, okukováním vystoupení Vlčka, Ambrósie a Jagabab, stavěním chrámu Svaté Nohy a samozřejmě taky roztahovákem /především, když klesla konečně teplota, asi tak o půl stupně/. Večerní bitva moc nevynikla, ale vem to čert. Pilo se, jedlo, hrálo na píšťalky /Pepíno se snažil naučit Kloboučníka Dva havrany/... Cipísek /ehm, Pepíno/ sháněl kilo cukru, ale pro hrášek už naštěstí nešel. Spát se šlo, ehm, až k ránu. To vás už vůbec nemůže překvapit.
.v neděli ve čtvrt na pět ráno
Probudil mne vedle mne balící se Kloboučník. Pak jsem si tedy taky sbalila, kluci mi složili stan, naložili jsme fáro a za paní doktorkou /v podání Míši, tedy Hrůzy, teda vlastně Petry/, Lídou, jsme se nechali dovést k jedné skvělé hospodě na oběd. A tam to všechno skončilo. Kluci mne vyložili doma, a jen co odjeli, chtěla jsem se vrátit. Písek mám v kabelce do teď.
Tréninky nemáme. Ale blíží se nám vystoupení, a tak jsme se včera slezli u K+Z. Vyzvedla jsem si Kloboučníka a ten se převtělil na navigaci a dovedl mne /vlastně nás/ na místo určení. Dělal krávoviny, ale vějíře jsme nějak nakonec vymysleli. Je to prča. Domů se mi nechtělo, co doma, že, když druhý den zase musím do práce, a tak jsem to ještě na "chvíli" zakempila s K+Z u Kloboučníka. Jako řidič jsem ucucávala kolu a na plné čáře prohrála v Carcassonne /prohry stále blbě nesu/. Ani se neptejte, v kolik jsem dorazila domů... bez zabijácké baterky, s plnýma rukama /čti: vějíře, batoh, vypadlé pití, klíče jedny i druhý, teplejší oblečení, které stejně bylo potřeba/.

Co já budu dělat v sobotu s načatým večerem? Vedle ve vesnici je zábava, ale jít tam sama... to není můj styl. Budu doma pravděpodobně sama. Že bych si uspořádala dýchánek? Třeba s Olivkou a jejím druhým /tím horším/ já? Obávám se, že ovšem budu muset pít za obě, a máme jen jedny játra. Půjdu si asi vysnít nějakou společnost.

 Co když se znovu zamiluju... do toho samého jako kdysi?

.mějte se krásně
.páá



Žádné komentáře:

Okomentovat