čtvrtek 2. května 2013

Usměj se, zítřek bude horší.

Na druhý pokus se mi podařilo zdolat zápočet z latiny, z botaniky hned na poprvé. A v mikrobiologii jsem na nejlepší cestě ho mít v kapse taky. Bohůmžel, to je tak všechno.
Udivuji se tomu, jak se venku všechno krásně zelená. I ten HK vypadá hned přívětivěji :) zítra nás čeká první seminář v zahradě léčivých rostlin, další pohlazení jara.
/Včera večer na Hey! hráli teda líp./
S hlavou plnou pitomostí se mám učit botaniku, jo? No to se lehko řekne!
Tak co vám ještě povím? 
Plánů spousta, ale nejdůležitější je udělat zkoušky v červnu a ne jindy. A pak bych se už eventuálně mohla naplno věnovat prázdninám /výpravě na Valdštejn, praxi, brigádě... a taky šití a žonglování!/
Moji milí, vychutnejte si kýčovité obrázky květinek jara, které jsem zachytila asi před třemi týdny. /Ve foťáku se už sbírají další./
Leucorum vernum, Amaryllidaceae (bledule jarní) 
Hepatica nobilis, Ranunculaceae (jaterník podléška).
a skleněné tyčky jako památka na slavnou jabloneckou bižuterii...

Gagea lutea, Liliaceae (křivatec žlutý)

Narcissus pseudonarcissus, Amaryllidaceae (narcis žlutý)

Pulmonaria officinalis, Boraginaceae (plicník lékařský)

Anemonoides nemorosa, Ranunculaceae (sasanka hajní)

Galanthus nivalis, Amaryllidaceae (sněženka podsněžník)
A protože Jára Smejkal už v Superstár není /ano, klesla jsem tak hluboko, že jsem na tu zhovadilost koukala a stále ještě ze zvědavosti koukám/, tak teď fandím Sabině /protože se mi líbí její hlas/ a Adamovi /protože ten kluk je prostě dokonalej/. A Járovi držím palce, aby měl před sebou tolik otevřených dveří, aby si mohl splnit svůj sen :)

foto: olivka

1 komentář: