pondělí 25. února 2013

O krok blíže...

Jaksi se mi nechce jít spát. Teda chce, ale nechce se mi brzo vstávat, ale já a vstávat brzo... /Slyšíte tam tu blbost :) /
Jo, a já si říkala, že ten hlas mi je povědomý, že tu na patře, pokud vím, Slováka nemáme. No jasně, byl to spolužák, FB ví všechno!
Učit se mi zatím moc nechce. Není k tomu důvod. Na druhou stranu, co tu má člověk mezi těmi čtyřmi ošklivými stěnami dělat, že. Stále nás ještě čeká angličtina, pomalu se už všichni vidíme, jak máme za sebou latinu /pouhých 7 týdnů v semestru a pak hurá, pár volných pátků :) /
Snažím se vám tuhle ne moc smysl dávající spatlaninu sepsat ještě teď, když je celkem čas, pak si snad čas udělám na shrnutí dvou posledních plesů a pak asi až někde v létě; to vás ale zanedbávám, co? No těšte se, prvák je přeci jednoduchý, zaberák je až druhák! /Tak hurá do té krásné budoucnosti!/
Pár dní volna uteklo jako voda; každý den někde pryč. Ve středu u babi v Lbc, ve čtvrtek odpoledne s LK, v pátek s Kepu v úžasné kavárně u nás /už se těším na další posezení tam :) /, v sobotu letecký ples, v neděli trénink... a v pondělí šupky dupky do HK uvítat letní semestr.
Musím sepsat článek /lehce nahořklý/ o životě u nás na kolejích. Jo, jasně, někoho odradit :)
Ano a opět objevuji HK. Tentokrát tu mám i foťák, tak jsem zvědavá, jestli ve čtvrtek něco nafotím :)
Prolézám hrabáky, abyste věděli, protože obchody typu NewYorker mě už jaksi nebaví. Trika a tílka mají pořád stejná, navíc v tom chodí kde kdo. A Olivka není kde kdo, Olivka je a navždy zůstane Olivkou. Škoda, že tady vím zatím jen o třech! A u nás to obvykle nestojí za to. Možná si někdy udělám zastávku v Jičíně a prolezu obchody ještě tam... a snad se neztratím :)
"Co to děláš?" "Stříhám medvídka... víš, chci si ho ušít." Jo, moji drazí, zvykejte si. Ve skutečnosti jsem o dost víc praštěná, buďte rádi, že mě moc neznáte :)
Myslím, že jako krátké večerní pozastavení to bohatě stačí.
Těším se domů /jako vždy, domov se mi snad nikdy neomrzí/, na mamku, na svoji postel a na tu fialovou hloupost, co mi máma kouila :)
.měte se krásně
.páá
foto: Do you have the time?

1 komentář:

  1. Nám nešikovným je souzeno chodit "uniformovaně" :-)
    Na ten článek o životě na kolejích se těším. Zajímá mne to.

    OdpovědětVymazat