čtvrtek 11. října 2012

první dojmy

Jsem zmatená, v devět už ospalá, trochu rozhořčená, neznámá, maličko smutná, se zkamenělým srdcem, a na druhou stranu i odhodlaná jít do všeho naplno. Jsem všechno, jen ne taková, jaká bych si přála být.
x X x
Flyleaf - So I Thought
Šla jsem do supermarketu pro housky a něco málo k tomu na následující dny, na naší hlavní křižovatce téměř po okny byla tři nabouchnutá (v různé míře) auta. Semafor se rozhodl, že nás bude popohánět a nedovolí jít normálně (vážně tam ta zelená jenom problikla). A naše dnešní sprinty na oběd byly dovedeny téměř k dokonalosti (díky Lukášovi) - i tak jsme s Nikou P. už čekaly v mezipatře.
http://spetkafoti.rajce.idnes.cz/Paraplicka_a_drak/#PA127352.jpg
Víkend jsem z poloviny probrečela (ano, přiznávám svou slabost) - strhla jsem na sebe škatuli se vzpomínkama na ty, které už nikdy neuvidím, celá ZÁLEŽITOST mi přišla nedořešená, jsem strašně závislá na mámě (ale děsně, fakt).
Vystoupení bylo zrušeno, nikdo se nám neuráčil dát pořádně vědět. Na tréninku nás bylo málo a už v šest jsem musela na vlak, což teď bude asi pořád. Škoda, seance na hradě mi budou sakra chybět.
Hancul si usmyslela, že uděláme úžasnou a skvělou velkou ohňovku jedné paní k narozeninám, hudbu máme, vize taky, ještě ta realizace :)
Vlak byl narvaný študáky, bus následně taky. U mých kolejí většina vystoupila, proběhli jsme podchodem a hurá domů...

Ze školy se pravidelně hroutím - je toho dost. Poslouchat na přednáškách se to dá, ale naučit ke zkouškám v lednu (v prosinci na předtermíny) ? No zvládli to jiní, dáme to snad taky:)
x X x
Dvě hodiny jsem běhala po městě, abych našla nějakou malou sámošku, protože jsem téměř od počátku výpravy svačině navzdory měla hlad. Znenadání jsem se objevila na jakémsi náměstí, kde sice potraviny byly, ale rozhodla jsem se, že najdu nějaké blíž kolejí. Žádné jsem opět nenašla. Ach jo, to tesco mě vytáčí: deset minut tam, deset minut, než něco najdete, deset minut zpátky. Ach, pane Roubíčku, váš obchod u nás je tak skvělý!
Jinak jsem napsala úspěšně první zápočtový test z biofyziky. Fajn, sice ne na maximum, ale napsala a ani ne nejhůř.
Celý den poslouchám na netu Radio Hey!, dělám si výpisky z bioly, což mě kupodivu baví a půjdu v tom pokračovat.
Zítra domů, v sobotu do Jičína za Štěpkou na vystoupení a v neděli zpět domů a pak do Hradce.
.mějte se krásně
.páá

2 komentáře:

  1. Teri, uvidíš, že se ti tam bude líbit. Blahopřeju k prvnímu zápočtovému testu, taky jsem už jeden psala, čekám na výsledek:D. V Hradci sice nejsem, ale v Turnově pořád:D, takže když budeš nějak potřebovat podpořit (abys věděla, že zrovna ty to všechno budeš určitě zvládat s přehledem), tak dej vědět:). Lae

    OdpovědětVymazat