pondělí 22. října 2012

Podzimní nálada

 Myslím, že ten krásný podzim je pryč. To období, kdy do barevného listí svítí ještě stále trochu hřející sluníčko. Kdy pohled na krajinu zahřeje u srdce. 
Přijdou první mrazy a sníh. Bude zima, lidé vytáhnou zimní kabáty (a světe div se, já se k nim letos přidám taky takhle brzo), svět zešedne.
Nevím jestli je to tím kouskem pyromana uvnitř mě, tím že jsem ohnivé znamení nebo prostě a jednoduše těmi barvami, ale podzim je pro mě tím nejkrásnějším obdobím.

.Malé náměstí

.ano, taky Hradec. tahle zákoutí historického jádra jsou překrásná

.náš les. šla jsem, kam mě nohy táhly; až večer jsem zjistila, že se nám
ve vesnici opět rozmnožili úchylové, takže se tam zase dlouho nepodívám

.barevné listí. i když buky dokáží i lepší barvy :)

.u babičky v lese.

.nádherné sobotní odpoledne.
.u babičky v lese. tamta malá postavička, je mamka :)
.u nás krásně, v údolích mlha. 

.nedělní ráno. kvůli nemoci jsem nemohla dospat...
.ovšem v takovémto světle jsem fotila možná tak ve Francii, když mě ráno Kepu vytáhla na mušle.
ale doma je doma.
.a boty úplně promáchné :)

.krásný východ slunce u nás na poli
.a věřili byste, že tak krásné ráno se během pár hodin změní v tohle?
tak takový podzim už ráda nemám...
Tak, a teď už žádné krásné vycházky, teď jen studium, studium, studium. 
Avšak jednou bude zase líp. Já v to věřím...

1 komentář: