neděle 8. července 2012

Dopis

Moji milí, drazí přátelé ve Skotsku!
Děkuji za články; každý zhltnu ve chvíli.
Doufám, že se Vám tam líbí, že nelitujete té cesty za prací.
Tropických teplot si asi moc neužíváte to my zase naopak ano. I když o teplo tu nejde, je někde i stín, chládek, voda a tak, ale bouřky, které to obvykle k večeru přinese, jsou strašné. Nepamatuji takové bouře - stromy se ve větru klátí ze strany na stranu, obrovské deště, kroupy /vskutku doufám, že tenisáky tady kvůli našemu autu padat nebudou/ a spousty blesků, které nacházejí své oběti blízko našeho zapadákova. Co chvíli nějaký rozvodněný potok postraší lidi, bydlící v jeho blízkosti. Snad to brzy skončí...
Jinak se tu vlastně nic moc neděje. S mojí brigádou to vypadá bledě, jsem doma, ale nenudím se. Rozhodla jsem se si uspořádat pokojíček - už mám přerovnané dvě poličky, vyhozené asi 2 kg papíru, dva pytle nepotřebností. Našla jsem mimo jiné několik pravítek, spoustu podložek do sešitů, obaly na sešity, desky s rozvrhem od pondělí do soboty a hlavně matematiku z první třídy! :) Nechápu, proč jsem si ji schovávala; putovala Lukymu, aby viděl, co jsem se učila já.
 Pointou vyprávění o uklízení mého království rozloze 4x4 metry by mělo být to, že to uklizeně vlastně vůbec nevypadá, ba naopak. Ale musím to dotáhnout do konce, chci si kvůli počítači pozvat na odbornou konzultaci Lemura...
Když už jsem u něj, tak si prostě musím postěžovat, že svět, život a ani CERMAT nejsou fér. Mrzí mě, že to schytali moji kamarádi. Doufám, že nikdo z nich nevyvede nějakou nepřístojnost...
Ruce se snažím vykloubit při vymýšlení/učení se nových triků k vějířům. Taky si tím procvičuju ruštinu, protože zrovna stránky k vějířům jsou hlavně v ruštině. Poiky zanedbávám, i když jsem se rozhodla se naučit přes prázdniny něco skvělého a nového. Ale to si už říkám asi rok :)
Dělala jsem Lukáškovi dort k osmým narozeninám - počítač. Jinak z dárků u něj jednoznačně vyhrály foťák, knížka o dinosaurech a hasičské auto, které stříká vodu. To abyste věděli, co koupit vašemu synovi až mu bude osm :)
Fotky budou jindy.
Přeju Vám pěkné počasí, velkou úrodu a ať Vás nikdo neukradne při vašem stopování /já Vás obdivuju, do stopování bych vážně nešla/
.prostě se mějte krásně
.páá
P.S. Právě jsem viděla poslední díl třetí série Misfits, Kláro. Problém je, že mi pořád ještě asi 6 dílů schází...

Žádné komentáře:

Okomentovat