neděle 1. dubna 2012

Trochu opožděné dárky

Inu, říkám si už měsíce, že bych sem mohla dát fotky dárků, které jsem vyrobila a darovala a pak těch, které jsem sama dostala. To že se k tomu dostanu až v dubnu mě nenapadlo :)

.pro Kláru. Asi bych se neměla moc šířit, že to původně bylo plánované úplně jinak...

.opět sada pro Kláru (patřil k tomu ještě náramek) a navíc ještě náramek a přívěšek pro Lae. 

.nejpitomější bylo, že ta bílá tužka nebyla obyčejná bílá pastelka, ale nějaká tužka na kov a sklo. Měla úplně jiné vlastnosti, chovala se pomalu jako voskovka a pěkně mě to štvalo.
.kolíček, který jsem dostala od Péti. Momentálně zkrášluje moji nástěnku u počítače.


.ach, a náušnice od Kláry a Lae. Červených moc nemám, mají na sobě spirálky... prostě jsou dokonalé :)

.a teď už jen dárky pro moji tetu. To první je svícínek. 

.lahev od nějaké rakie ozdobená mozaikou. To vám byla piplačka :)

.jak vidíte, později jsem ještě nějaké bublinky přidala.

2 komentáře:

  1. Moc hezké. Snad se mi konečně podaří okomentovat :-) Jinak nový kostým už jsem měla na sobě :-)

    OdpovědětVymazat