čtvrtek 17. února 2011

Co se vleče, neuteče...

Před čtrnácti dny měl 4. ročník maturitní ples. Před necelým měsícem jsme byli v Praze na UK a pak večer v hospůdce. To bylo tehdá, kdy jsem myslela, že se to tam serve, ale taky tehdy, kdy jsem poslouchala cozí rozhovory, byla ráda za člověka, který tam přišel, a natáhla se při zpáteční cestě na ledu.
Jenže mně to přijde všechno strašně dávno.
Tenhle týden se mi neuvěřitelně vleče. A nevím proč. Přeci se neděje nic, na co bych se nějak extra těšila /kromě jarních prázdnin příští týden/. Nechápu to...
V pondělí si všimnul, že jedu dýl. A oba jsme se učili v buse literku... Odpoledne jsem měla druhý jízdy. Vlastně mě to baví, ale právě doostávám nervy z teorie; je toho nějak moc :) Ale zvládli to i jiní...
V úterý jsem byla strašně ospalá.
Ve středu jsme o těláku asi dvacet minut hrály florbal. Krásně jsem si to užila, ale před futsalem se septimánkama jsem utekla; prostě bez hokejky ani ránu! :) A o fyzikálním semináři jsem vyinkasovala plnohodnotnou jedničku z příkladu. Z čehož jsem byla mírně překvapená, nemohla jsem tomu uvěřit, ale bylo to báječné! A odpoledne se mnou sice nejel Santa busem, ale nejel ani nikdo jiný. Nečekaně.
A dnešek se taky strašně vleče. Na matematickým semináři jsem myslela, že umřu, o dějepise jsme psali takový "hezkoučký" testík. Po matice jsme jako vždy pádili na oběd, abychom předběhli dozor u jídelny. O volné jsem se stejně jako pár dalších lidí chtěla učit němčinu. No trošku jsem se ji učila, a hlavně si četla slovíčka ze špatné lekce :) no celá já. Pak mi kluci tak po různu zabavovali slovníček, házeli jsme po sobě vlaštovku a podobně. Takže jsme se na test učili stejně jako kdysi. Skoro vůbec.
Od 28. nás ve třídě bude opět 33. Počítá se s tím, že naše exchange student Teja se k nám do třídy už nezařadí, takže ředitel přijal studentku z Jbc. Jsem asi v současné době dost xenofóbní a každopádně dost zaujatá, ale... no prostě mi přijde, že z naší třídy dělají holubník. A navíc přijít v půlce třeťáku je fakt divný. A navíc je to další holka :) /28 holek a 5 kluků/ Jsem sakra zvědavá jak vymyslíme nástup na náš maturiťák.
Btw. i ten náš maturiťák tak pomaloučku řešíme. Ještě teda nemáme kludně téma, ale prozatím jsme se dohodly /jen holky o těláku, naše utiskovaná skupinka kluků se prostě přizpůsobí/, že budeme mít tyrkysové šerpy a bílé růže. No a to je asi zatím všechno.
Od Káji /spolužačky/ mám fotky z letošních Pasek a taky z maturiťáku čtvrťáků.
Mějte se.
foto: od Káji
1) dětíčka si hrály a utopily lžíci; teď se rvou, aby ji vylovily
2) "A přece se směje!" /maminky hláška, když si všimla jedné OSOBY, jak se směje/; maturiťák

P.S.: Za chvíli se chystám zpátky do města na divadelní představeníčko Za zdí. Tak jsem zvědavá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat