neděle 20. února 2011

Abyste věděli, tak moje posedlost psát si deníček není vůbec spjatá s blogem /ani s tímto, ani s tím prvým/. Je pravda, že je to poměrně rozsáhlá pokladnice mých vzpomínek zejména z loňského roku, ale není jediná.

Od roku 2002 si píšu deníček. Což je silně zavádějící, protože tam vlastně do minulýho předminulýho roku nenajdete kloudnější zápisy. Ale hezky tam poznáte, jak se měnilo moje písmo:)

Včera jsem si opět prohlížela staré zápisy /a některé i četla, ale to je fuk/ a zjistila jsem, že některé nadpisy jsou vlastně celkem propracované. A tak jsem je oskenovala a zde vám je ukazuji.

Velice podivný nadpis, protože pod ním už není nic napsáno, protože jsem si neodhadla místo.


Jak vidíte, není to nadpis, ale konec nějakého zápisu. Jo a jen tak mimochodem, všechno je to kreslené akvarelkama, které jsem dostala myslím k sedmnáctinám od Santy.

Podél celého zápisu jsou namalované maličké karty různých hodnot.

A tady zas jsou v textu napsaná hesla podobné tomu na začátku. Čekám...
Řekla jsem si, že až mi bude osmnáct, žačnu psát do jiného sešitu. Což mi i vyšlo, přičemž jsem ještě asi tři čtyři zápisy musela psát na zvláštní papíry, které jsou jen tak vložené, protože jsem se loni skutečně nějak moc rozepsala. No a v novém sešitu mám podstatně více prostoru, více malůvek... A proč vám to říkám? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat