čtvrtek 2. prosince 2010

Utíkám ...

Pokouším se utéct z mého předchozího blogu. Ne že bych ho neměla ráda, já ho miluju. A v tom vidím ten problém. Jsem na něm tak trochu závislá.
Potřebuju začít někde, kde to blogování nebude tak snadné, abych tu nemusela sedět každý den. /Ha, vidíte? Jeden z důvodů, proč nemůžu mít účet na Facebook.com. Byla bych tam každý den a to hned několik hodin. Potřebuju žít taky trošku jinak./
Budu určitě provádět změny v nastavení; není to konečná podoba. /Ale co, ono si to teď asi stejně nikdo nepřečte, protože to tu nikdo neobjeví./
Je tu docela dost sněhu. A zima.
No ano, ta zima. Stěžovala jsem si, že mám rozbitá kamna /akumulační kamna, elektrika, topná tělesa .../, protože skoro vůbec netopí a to jsou naplno. Tak se do nich máma podívala a řekla, že jsou v pořádku. No takže to mi tak strašně táhnou okna. Je to tu vážně docela sranda.
Díky spolužákům jsem objevila krásné písničky od Eluveitie. Taková příjemná keltská hudba protkaná metalem /jak jsem se právě dočetla jsou celtic metalová skupina ze Švýcarska/.
Je zvláštní, jak někdy dokážeme házet za hlavu školu. A pravidla. /A Češi nejsou vesničtí burani a Francouzi nejsou nejlepší – jsou strašně arogantní, zdá se mi./
Mějte se prozatím krásně
Páá

Žádné komentáře:

Okomentovat